معرفی آزمایشگاه پلیمر آریانام(بخش سوم)

معرفی آزمایشگاه پلیمر آریانام(بخش سوم)

معرفی آزمایشگاه پلیمر آریانام – بخش اول (کلیک کنید)

 

مجموعه آریانام از اولین مجموعه هایی می باشد که بعد از تدوین استانداردهای لوله های برقی(لوله های محافظ هادی) توسط سازمان ملی استاندارد(استاندارد 11215) و اجباری شدن این استانداردها اقدام به برآورده سازی نیازهای انجام آزمون و ساخت دستگاه های این اقلام نموده است.

این لوله ها که معمولا از جنس پی وی سی(PVC) انتخاب میشوند به خاطر دارا بودن کلر در ساختارشان مقاومت به اشتعال بالایی داشته که در سوختگی های ناشی از اتصالات برقی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

انجام آزمون های خمشی(در دمای محیط و دمای پایین)، استقامت کششی، فرو رفتگی، آزمون ضربه و فشردگی از آزمون های مکانیکال انجام شونده و آزمون های استقامت دی الکتریک و مقاومت عایقی،بررسی الزامات عمومی ویژگیهای الکتریکی از آزمون های اجباری الکتریکال برای بررسی این لوله ها می باشد.

همچنین بررسی ابعاد و نشانه گذاری ها، انجام آزمون بار آویخته، آزمون هم بندی، اشتعال پذیری و مقاومت در برابر خوردگی و بررسی ویژگی های حرارتی از سایر آزمونهای مورد نیاز برای بررسی این اقلام می باشند که همگی در مجموعه آریانام قابل انجام می باشند.

لازم به ذکر است این استاندارد دارای چند پارت می باشد که شامل کلیات، آزمونهای مربوط به لوله های صلب، خرطومی و ... می باشد که آزمایشگاه آریانام قابلیت انجام تست بر روی هر دو کالا را داراست.

همچنین دستگاههای تست مقاومت عایقی و استقامت دی الکتریک و سایر دستگاهها و فیکسچرهای مورد نیاز برای بررسی خواص این اقلام همگی در مجموعه آریانام تولید و آماده عرضه به این صنعت می باشد.

مجموعه آریانام ضمن همکاری با سازمان ملی استاندارد جهت تدوین استانداردهای جدید در این حوزه ، دائما با انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در جهت استاندارد سازی این کالا در حال تبادل نظر و همکاری می باشد و مختصصان و کارشناسان این مجموعه آماده ارائه کلیه خدمات این کالاها و برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص به صنعت پلیمر کشور می باشند. 

معرفی آزمایشگاه پلیمر آریانام – بخش چهارم (کلیک کنید)

 

 

 

آزمایشگاه پلیمر ، تست پلیمری ، تست پلیمر ، تجهیزات آزمایشگاه پلیمر ، پلیمر، پلاستیک ، لاستیک ، آزمایشگاه ، تست پلیمرها ، آنالیز پلیمر ، آزمایشگاه تعیین ماهیت ، استاندارد ، آنالیز مواد پلیمری ، آزمایشگاه پلیمری تهران ، آزمایشگاه همکار استاندارد و کنترل کیفیت آنالیز های پلیمری


تاریخ

چهارشنبه 22 تیر 1401